Lokal på prov

27.05.2021

Snart kan vi ses!

Inför sommaren kommer vi att hyra in oss i den vackra paviljongen på IP i Köping. Detta möjliggörs tack vare samverkan med kommunens föreningsenhet, men framför allt de gåvor och medlemsavgifter vi hunnit få in från er så här långt. Så tack!

Upplägget kommer att vara av Drop in-karaktär. Vi har huset för oss själva, och dörren står öppen för dig som vill känna dig mindre ensam i din kamp mot skolångest och ofrivillig frånvaro. Både barn och vuxna är självklart välkomna, och vi hoppas ni tar chansen att möta såväl varandra som vår Sara för råd och stöd.

Det spelar ingen roll om din oro ännu bara är ett litet frö, eller om ni kämpat länge. Kika in och säg hej, eller ta med din matlåda och få sällskap till lunch!

Tider:
Torsdag 3/6 kl. 11.00-14.00