Klicka på en rubrik för att läsa hela inlägget.

Vi vill tacka alla som besökt eller stöttat oss på olika sätt under året!
Nästa år ses vi under lite nya former, och mer information om det kommer i januari.
Men innan dess önskar vi er ett riktigt skönt lov!

Sista

14.12.2023

Måndag den 18/12 håller vi för sista gången öppet för Drop In i lokalen på Mariebergsgatan kl. 12-15.
Samma datum kör vi årets sista Temakväll kl. 18.30-20.00, innan vi avslutar såväl året som vårt Leaderprojekt.

Skolstart

14.08.2023

Idag är vi åter på plats i lokalen på Mariebergsgatan 9.
Öppet kl. 12-15. Välkommen in och ladda lite inför skolstarten.

Sommarlov

19.06.2023

Hallå i sommarsolen!
Nu är det dags för lite sommarledigt, med allt vad det innebär. Mindre skolkrav, mer lata dagar.
Vi kikar bara in och önskar er en fin sommar och hoppas på fler intressanta och givande möten i höst!
Varma sommarhälsningar /
Styrelsen.

Skolavslutning

30.05.2023

Igår hade vi terminens sista Temakväll. Ämnet var Skolavslutning - praktiskt och känslomässigt, men som vanligt fick samtalet ta vilka sidospår det ville. Tack för present och en fin vår, ni som deltagit på olika sätt! /Sara

Vår Temakväll Special inleddes med att vi kunde konstatera besöksrekord, med deltagare från både Köping, Kungsör och Västerås. Kul!

En kväll för dig som har barn med ett komplicerat förhållande till skolan. Vad önskar du fungerade annorlunda? Vilka behov finns, och vad kan vi som förening göra för att hjälpa?

I dagarna blev det klart att Sparbanken Västra Mälardalen vill vara med och sponsra en ny vända Snacka Ångest till hösten. Fantastiskt roligt, tycker vi!